![Το Σινεμά επιστρέφει στο σπίτι του: 7 κλασικές ταινίες του Ελληνικού Σινεμά δωρεάν για το κοινό στο Ολύμπιον – Από την προφητική «Πρωινή Περίπολος» του Νίκου Νικολαΐδη, μέχρι τους θρυλικούς «Τεμπέληδες της Το Σινεμά επιστρέφει στο σπίτι του: 7 κλασικές ταινίες του Ελληνικού Σινεμά δωρεάν για το κοινό στο Ολύμπιον – Από την προφητική «Πρωινή Περίπολος» του Νίκου Νικολαΐδη, μέχρι τους θρυλικούς «Τεμπέληδες της](https://groussosdotnet.files.wordpress.com/2021/09/0.ce9fcebbcf8dcebccf80ceb9cebfcebd-ce95cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c-cea3ceb9cebdceb5cebcceac.jpg)
Το Σινεμά επιστρέφει στο σπίτι του: 7 κλασικές ταινίες του Ελληνικού Σινεμά δωρεάν για το κοινό στο Ολύμπιον – Από την προφητική «Πρωινή Περίπολος» του Νίκου Νικολαΐδη, μέχρι τους θρυλικούς «Τεμπέληδες της
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ - Η ΣΩΦΕΡΙΝΑ Α.Μ. Σινεμασκόπ 100' Παραγωγή: Θ. Δαμασκηνός Μιχαηλίδης-Β. Μιχαηλίδης- Γιώργος Ρούσσος Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος Σενάριο: Γιώργος Ρούσσος Φωτογραφία(Σινεμασκόπ-ασπρόμαυρο): Αριστείδης Καρύδης-Φουκς Μουσική: Γεράσιμος ...
![To «Μοντέλο» (1974) του Κώστα Σφήκα είναι ίσως η πιο παράξενη ταινία του ελληνικού κινηματογράφου | LiFO To «Μοντέλο» (1974) του Κώστα Σφήκα είναι ίσως η πιο παράξενη ταινία του ελληνικού κινηματογράφου | LiFO](https://www.lifo.gr/sites/default/files/styles/lifo_lightbox_open/public/articles/2020-11-05/a_lifo_montelo_7.jpg?itok=tfI-dSaW)
To «Μοντέλο» (1974) του Κώστα Σφήκα είναι ίσως η πιο παράξενη ταινία του ελληνικού κινηματογράφου | LiFO
ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ - Η ΣΩΦΕΡΙΝΑ Α.Μ. Σινεμασκόπ 100' Παραγωγή: Θ. Δαμασκηνός Μιχαηλίδης-Β. Μιχαηλίδης- Γιώργος Ρούσσος Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος Σενάριο: Γιώργος Ρούσσος Φωτογραφία(Σινεμασκόπ-ασπρόμαυρο): Αριστείδης Καρύδης-Φουκς Μουσική ...
ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ - Η ΣΩΦΕΡΙΝΑ Α.Μ. Σινεμασκόπ 100' Παραγωγή: Θ. Δαμασκηνός Μιχαηλίδης-Β. Μιχαηλίδης- Γιώργος Ρούσσος Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος Σενάριο: Γιώργος Ρούσσος Φωτογραφία(Σινεμασκόπ-ασπρόμαυρο): Αριστείδης Καρύδης-Φουκς Μουσική ...
![Thanassis on Twitter: "@islandlayer13 Πολύ σωστή παρατήρηση. I stand corrected. Το "Κάτι Να Καίει" ήταν το πρώτο έγχρωμο σινεμασκόπ. Το Μεγάλο Κόλπο (aka Η Έκτη Μέρα ή Το Μεροκάματο Της Ευτυχίας) ήταν Thanassis on Twitter: "@islandlayer13 Πολύ σωστή παρατήρηση. I stand corrected. Το "Κάτι Να Καίει" ήταν το πρώτο έγχρωμο σινεμασκόπ. Το Μεγάλο Κόλπο (aka Η Έκτη Μέρα ή Το Μεροκάματο Της Ευτυχίας) ήταν](https://pbs.twimg.com/media/Ds4pJNhXQAE7Rfe.jpg)
Thanassis on Twitter: "@islandlayer13 Πολύ σωστή παρατήρηση. I stand corrected. Το "Κάτι Να Καίει" ήταν το πρώτο έγχρωμο σινεμασκόπ. Το Μεγάλο Κόλπο (aka Η Έκτη Μέρα ή Το Μεροκάματο Της Ευτυχίας) ήταν
![تويتر \ Thanassis على تويتر: "Το «Της Κακομοίρας» έκανε πρεμιέρα στις 7/10/1963 και ήταν μόλις η 26η Ελληνική ταινία σε εισιτήρια τη σεζόν 1963-64 (λίγο πάνω από 200.000 εισιτήρια). Το «Κάτι να تويتر \ Thanassis على تويتر: "Το «Της Κακομοίρας» έκανε πρεμιέρα στις 7/10/1963 και ήταν μόλις η 26η Ελληνική ταινία σε εισιτήρια τη σεζόν 1963-64 (λίγο πάνω από 200.000 εισιτήρια). Το «Κάτι να](https://pbs.twimg.com/media/Dx8jKBWXcAAcNlZ.jpg)
تويتر \ Thanassis على تويتر: "Το «Της Κακομοίρας» έκανε πρεμιέρα στις 7/10/1963 και ήταν μόλις η 26η Ελληνική ταινία σε εισιτήρια τη σεζόν 1963-64 (λίγο πάνω από 200.000 εισιτήρια). Το «Κάτι να
![Οι πρώτοι Έλληνες που πήγαν στο Χόλιγουντ -Από ηθοποιοί, μέχρι μεγιστάνες των κινηματογραφικών στούντιο | BOVARY Οι πρώτοι Έλληνες που πήγαν στο Χόλιγουντ -Από ηθοποιοί, μέχρι μεγιστάνες των κινηματογραφικών στούντιο | BOVARY](https://www.bovary.gr/sites/default/files/inline-images/spyros_skouras_joan_collins.jpg)
Οι πρώτοι Έλληνες που πήγαν στο Χόλιγουντ -Από ηθοποιοί, μέχρι μεγιστάνες των κινηματογραφικών στούντιο | BOVARY
ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ - Η ΣΩΦΕΡΙΝΑ Α.Μ. Σινεμασκόπ 100' Παραγωγή: Θ. Δαμασκηνός Μιχαηλίδης-Β. Μιχαηλίδης- Γιώργος Ρούσσος Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος Σενάριο: Γιώργος Ρούσσος Φωτογραφία(Σινεμασκόπ-ασπρόμαυρο): Αριστείδης Καρύδης-Φουκς Μουσική ...
![Thread by @theiosthanassis: "Το καλοκαίρι του 1963 ο Δαλιανίδης γυρίζει το «Κάτι Να Καίει» για τον Φίνο και ο Κατσουρίδης το «Της Κακομοίρας» σε παραγωγή Κώστα & Δήμ […]" Thread by @theiosthanassis: "Το καλοκαίρι του 1963 ο Δαλιανίδης γυρίζει το «Κάτι Να Καίει» για τον Φίνο και ο Κατσουρίδης το «Της Κακομοίρας» σε παραγωγή Κώστα & Δήμ […]"](https://pbs.twimg.com/media/Dx8wc92WsAEvNz6.jpg)